Vanliga Frågor & Svar
Jag är inte nöjd med varan jag beställt, vad gör jag nu?
Du har alltid 14 dagars ånger- och returrätt när du handlar av oss. Om du vill returnera en eller flera produkter som du beställt så kontaktar du oss på info@iampole.se och talar om vilken/vilka produkt/produkter det gäller. Därefter så skickar du tillbaka det du inte vill behålla till följande adress:
I Am Pole AB
Co/Spångberg
Gustav III:s väg 117
168 39 Bromma Sverige
Glöm inte att skriva ditt namn och din adress som avsändare på baksidan av paketet.
När vi mottagit din retur så kommer vi att undersöka den så att varan är i samma skick som när den lämnade vårt lager. Därefter så kommer en retur att ske. Om du har valt att byta till en annan produkt så kommer den att skickas till dig. Om du vill ha pengarna tillbaka så görs en retur till samma kort som köpet gjordes med. Har du valt att betala via faktura med Klarna så kommer fakturan att korrigeras.
Det är du som köpare som står för returfrakten. Om du vill att vi skickar en ny produkt till dig så behöver ingen ytterligare fraktkostnad betalas.
Hur lång är leveranstiden?
På kläder, grepp, skor och tillbehör som finns i lager är leveranstiden 1-10 vardagar.
Skor som beställs hem efter begäran levereras andra veckan på nästföljande kalendermånad.
Stänger har en leveranstid på generellt 3-5 arbetsdagar, men kan ta upp till 5-10 dagar om det är högtryck på lagret.
Övriga produkter har en leveranstid på cirka 1-10 arbetsdagar.
Maila oss på info@iampole.se om du har några frågor gällande leveranstid.
Jag vill köpa en stång, men min takhöjd är högre än stängerna på hemsidan. Kan jag ha en stång hemma ändå?
Detta är inget problem alls. Det du behöver då är en förlängning. Mät din exakta takhöjd och skicka ett mail till oss på info@iampole.se så hjälper vi dig att välja rätt förlängning till din stång.
Jag har längre i tak än stängerna på hemsidan. Kan jag ha en stång i mitt hem ändå?
Ja, detta är inte heller något problem. Det man gör då är att byta ut den övre delen av stången mot en förlängning. Mät din takhöjd noga och maila till oss på info@iampole.se så hjälper vi dig att välja rätt förlängning. Denna lösning fungerar även på våra stages.
Kan jag dela upp min betalning hos er?
Ja, det går alldeles utmärkt. När du kommit till kassan så kan du välja att dela upp din betalning via Klarna. Då kan du välja att dela upp din betalning på 6, 12 eller 24 månader.
Jag har en rabattkod. Vart skriver jag in den?
När du kommit till kassan så kommer du fylla i dina personuppgifter, adress och fraktalternativ. På sidan efter det så kommer du kunna fylla i din rabattkod och hur du vill betala för ditt köp.
Jag har ett presentkort hos er. Hur använder jag det?
Du fyller i koden från presentkortet i samma ruta som där du fyller i rabattkoder. Detta är i samma kassa-steg som där du väljer betalsätt.
Jag har önskemål på produkter till ert sortiment. Kan ni ta in de?
Det är inte helt omöjligt. Vi uppskattar alla önskemål på produkter till vårt sortiment, allt från kläder till skor och tillbehör och greppmedel. Hör av dig till oss på info@iampole.se om dina önskemål.
Jag har hittat ett plagg på er hemsida som jag vill beställa, men den finns inte i min storlek, kommer ni ta in den snart?
Vissa plagg fyller vi på med kontinuerligt, medan andra plagg fylls på mer sällan. Om du vill veta om vi får in ett plagg som du spanat in så kan du kontakta oss på info@iampole.se så svarar vi på när vi beräknar att få in detta plagg igen.
Har ni någon butik som man kan komma till för att prova era kläder?
Vi har tillfälliga Pop-Up butiker, följ vårt instagram konto @iampole.se för mera information.
Ibland befinner vi oss även på olika event som t.ex tävlingar, workshops och pole-event där vi säljer kläder, skor och andra produkter. Om du vill att vi besöker ett specifikt event eller kommer till din studio och säljer kläder och håller workshops så kontakta gärna oss.